niedziela, 12 maja 2013

Strefa relaksu w Kołobrzegu

W ostatniej części krótkiego cyklu o relaksowaniu przedstawię hotel z województwa Zachodniopomorskiego, który leży w Kołobrzegu. Chodzi mianowicie o hotel Baltic Plaza MediSpa & fit.

Weekend w hotelu spędziłam z siostrą, w marcu bieżącego roku. Droga do hotelu była dosyć długa, ale zabawna. Nasza nawigacja poprowadziła nas prosto do celu, bez większych problemów. Z daleka było już widać obiekt, który wygląda jak nowoczesne osiedle (takie jak można zobaczyć w różnych folderach reklamowych firm developerskich) z nazwą hotelu.





Baltic Plaza MediSpa jest to hotel posiadający cztery gwiazdki. Pojawił się stosunkowo nie dawno na polskim rynku, a mianowicie w 2011 roku. Obiekt zlokalizowany jest w zachodniej części Kołobrzegu, ok, 3 km od centrum miasta, w pasie zieleni chronionego krajobrazu Natura 2000. W skład kompleksu wchodzą:
  • część pobytowa
  • sale konferencyjne,
  • restauracja,
  • bar,
  • centrum spa z gabinetami zabiegowymi, klubem fitness, basenem i sauną

Obiekt posiada łącznie 78 apartamentów. Głównie są to apartamenty 2 pokojowe z aneksem kuchennym, łazienką i balkonem o powierzchni 45-70 mkw.









Widok z balkonu może nie należy do atrakcyjniejszych, ale mi on nie przeszkadzał .

Wyposażenie pokoju:

  • aneks kuchenny z barkiem, lodówką, czajnikiem bezprzewodowym, podstawowymi naczyniami i sztućcami,
  • klimatyzacja,
  • telewizor LCD,
  • suszarka do włosów, 
  • sejf,

Mój pakiet pobytowy zawierał:

  • pobyt w apartamencie typu Komfort
  • codziennie śniadanie i obiadokolację
  • bon na zabiegi Spa

Zaraz po przyjeździe do hotelu, zameldowaniu się i rozpakowaniu rzeczy udałam się na obiadokolację, w hotelowej restauracji Laterna. Śniadania, jak i obiadokolacje serwowane są w formie bufetu. Posiłki są przepyszne, lekkie i świeże. Menu jest przygotowane dla starszych jak i najmłodszych gości. Przy stołach znajdują się podkładki na siedzenia dla dzieci.




Po kolacji wybrałam się do strefy Wellness, na po kolacyjny relaks. Strefa Wellness posiada:
  • basen, 
  • saunę suchą, 
  • saunę ziołową,
  • saunę parową,
  • jacuzzi
Dodatkowo do dyspozycji gości jest sala fitness, w której znajdziemy takie sprzęty jak rowerek, bieżnia czy piłki rehabilitacyjne.







Strefa Wellness jest dostępna dla gości od 9:00 do 21:00. Po wieczornym odpoczynku powróciłam do pokoju, planując w międzyczasie z moją siostrą jak spędzimy kolejny dzień w Kołobrzegu.

Od razu z rana postanowiłyśmy wybrać się zwiedzić Kołobrzeg. Jest to miasto dosyć specyficzne, nie ma jako tako starówki, ale za to długą plażę i bulwar przybrzeżny. Mnie osobiście nie oczarowało w żaden sposób, ale to jest już kwestia gustu i upodobań.

Medi Spa to dodatkowa atrakcja hotelu gdzie wykonywanie są zabiegi lecznicze i relaksujące w tym masaże i kąpiele. Oferowane są też programy dla odchudzających czy dla osób z bólami kręgosłupa lub innymi dolegliwościami. W części medi spa hotelu wykonywane są m.in. zabiegi balneologiczne - kąpiele w solankach, kąpiele w zawiesinie borowinowej, kwasowęglowe zawijania borowinowe oraz zabiegi kinezyterapii, fizykoterapii i masaże.


Po powrocie do hotelu wybrałam się na 30 minutowy trening w sali fitness. Później zaś na zabieg - peeling całościowy ciała. Był on po prostu genialny!! Zabieg trwał 20 minut. Prowadziła go terapeutka, przez co nie czułam skrępowania. Pierwszy raz spotkałam się żeby po peelingu mieć tak natłuszczoną i miękka skórę. Jak skorzystacie z usług tego hotelu to na pewno wybierzcie się na ten zabieg. Polecam go kobietom jak i mężczyznom. Zastosowany na mnie peeling zakupiłam do domu. Po prostu coś fantastycznego!




Kolejny dzień rozpoczęłam od zabiegu body wrapping z czekoladą, kakaem i imbirem. Body wrapping jest to zabieg ujędrniający polegający na owijaniu ciała folią z odpowiednio dostosowanym preparatem. Bardzo fajny zabieg, minusem było to, że momentami gotowałam się w tej folii. Bo oprócz owinięcia folią, nakładane są koce które maja na celu rozgrzać ciało i spowodować, że preparat wchłonie głębiej w skórę.

Dodatkowo dla najmłodszych gości hotel przygotował wiele udogodnień m.in.:
  • w ogrodzie hotelu znajduje się bezpieczny plac zabaw dla dzieci;
  • w hotelu znajduje się pokój zabaw dla najmłodszych oraz salon gier komputerowych dla starszych dzieci;

Bardzo miło wspominam weekend w hotelu Baltic Plaza. Mimo tego, że w hotel był obłożony dużo ilością gości to nie odczułam żadnych niedogodności z tego względu. Wszystko było gotowe i zrobione na wysokim poziomie. Na pewno pojawię się tam jeszcze raz! :)

Strona www hotelu Baltic Plaza znajdziesz TU

1 komentarz:

  1. Może faktycznie przydałoby się pojechać na taki relaks gdzieś:))

    OdpowiedzUsuń