piątek, 12 lipca 2013

Gdynia moje miasto!

Gdynia to zdecydowanie moje ukochane miasto. Ostatnio przeczytałam w gazecie Nasze Miasto, iż według ostatniego badania "Diagnozy społecznej 2013" Gdynia jest miastem najbardziej lubianym przez swoich mieszkańców. Zdecydowanie się z tym zgadzam! Bo jak można nie być szczęśliwym w takim pięknym otoczeniu :D

Skwer Kościuszki
Sea Towers
Basen Prezydenta
Sea Towers
ORP Błyskawica & Dar Pomorza
Bulwar Nadmorski - widok na Sea Towers

W Gdyni zakochałam się jak byłam w pierwszej klasie liceum. Właśnie wtedy zdecydowałam, że jak się ustatkuję to Gdynia jest na pierwszym miejscu wśród miast, w których chcę zamieszkać. Obecnie mieszkam w Gdyni na stałe i zakochuje się w niej coraz bardziej. 


Pokazane zdjęcia prezentują trasę, którą najczęściej spaceruje, czyli od Skweru Kościuszki przez Bulwar Nadmorski i z powrotem. Fachowo ta trasa nazywa się Stefa Prestiżu Miasta. To prawda, bo można spotkać nie tylko turystów ale i mieszkańców Gdyni. Jest to najczęściej uczęszczana trasa przez spacerowiczów, biegaczy czy rowerzystów i rolkarzy :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz