czwartek, 25 lipca 2013

Najpierw Chwila...

Był piękny niedzielny poranek godzina 7:00, egzamin z Eksploracji Danych po którym wybrałam się z moją serdeczną koleżanką na śniadanie. Nie można było opuścić takiej okazji! Ponieważ nie zawsze jest możliwość zjedzenia śniadania na mieście. Po uprzednim przejrzeniu stron gdyńskich lokali gastronomicznych, tylko Chwila&Moment była czynna w niedziele od godziny 8. Dlatego wybór był jednoznaczny. 


Chwila&Moment jest to dwupoziomowy lokal gastronomiczny mieszczący się w gdyńskim Infobox'ie, przy skrzyżowaniu ulic Świętojańskiej i 10 Lutego. Na parterze znajduje się część Chwila - paryska piekarnia oraz kawiarnia. Zaś na piętrze jest Moment - taras grillowy, który w każdy czwartek zmienia się w muzyczny. Jednym słowem dla każdego znajdzie się coś dobrego. :)


Tuż po prędzej wspomnianym egzaminie wraz z Nacią ruszyłyśmy w stronę centrum aby zapełnić nasze głodne brzuszki. Od dawna trzymała mnie ochota na świeżego croissant'a z dżemem i takie oto śniadanie sobie sprawiłam. Co prawda kosztowało mnie dużo, za małą porcję. Wydaję mi się, że 15 zł za śniadanie francuskie, które zawiera jeden croissant i dżem to zdecydowanie za dużo (jeden croissant kosztuje 4 zł). Jeszcze gdyby w cenie tych 15 złotych były 2 croissant'y. Minusem było to, że dżem serwowany był w wielkim słoiku z którego mogłam go sobie nakładać nożykiem bądź łyżką. Zaś po mnie ktoś inny je z tego samego słoika. Wydaje mi się to trochę nie higieniczne. 

Archiwum prywatne
Dodatkowo zamówiłam sobie dzbanuszek zielonej herbaty, która powaliła mnie swoim kolorem i smakiem! W życiu nie widziałam herbaty, która miałaby kolor jasno-seledynowy wpadający w neonowy żółty.Coś wspaniałego :)

Archiwum prywatne 
Nacia zamówiła kolorową kanapeczkę. Nie przytoczę jej nazwy bo wszystkie kanapki mają francuskie nazwy. Trudno jest przekazać nazwę kelnerce, a co dopiero zapamiętać.

Archiwum prywatne Naci
Przyznam, że wyglądała apetycznie i ta sałatka w małym pojemniku. Po prostu urocze. :D


Podsumowując: jeżeli jest tak, że z przyczyn od Was niezależnych musicie wstać rano to na pewno warto skorzystać z tej okazji i wybrać się na śniadanie w miasto. Chwila jest dobrym pomysłem. Jednak wybierając się tam trzeba mieć dobrze uposażony portfel. :)



1 komentarz:

  1. Ostatnio wpadając do Chwili na szybkie śniadanko dostałam do tego zestawu z croissantem kawkę (w cenie 15zł), a dżem był w oddzielnym pojemniczku, więc jak najbardziej pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń