sobota, 10 sierpnia 2013

Spaghetti Express


Od 10 lipca na kulinarnej mapie Gdyni pojawił się lokal Spaghetti Express. Znajduje się na ulicy Świętojańskiej, na przeciwko Pomnika Harcerzy Gdyńskich. Jest to lokal typu bistro, w związku z czym wnętrze jest proste i skromnie urządzone. Samą nazwa sugeruje, iż lokal w swojej ofercie posiada dania z makaronem, które podawane są od razu po złożeniu zamówienia. Dla osób, które pracują w biurach jest to genialne rozwiązanie, ponieważ mogą zjeść obiad bez obawy, że nie zmieszczą się w przerwie pracowniczej. :)


W menu Spaghetti Express znajdziemy dwa rodzaje makaronów, które są podawane z różnymi sosami. Dodatkowo lasagne, sałatki i zupy dnia. 

Do SE wybrałam się z Nacią. Jak już wyżej wspomniałam lokal został otwarty 10 lipca. Przez pierwsze dwa dni była promocja na makarony. Mianowicie porcja makaronu kosztowała 1 zł. Kolejka do lokalu była długa. Dzięki czemu miałam trochę czasu na zastanowienie się nad wyborem dania. Zdecydowałam się na makaron z łososiem i szpinakiem. Pomimo tego, że serwowany był w plastikowych naczyniach to był bardzo smaczny.Duże kawałki łososia, szpinak i ten sos - mniam. :)


Przy kolejnej wizycie wybrałam ponownie tą samą pozycję z menu oraz sałatkę serową. Sałatka była genialna, odważę się powiedzieć, że jest lepsza od sałatki mojej mamy. :D

Lokal polecam osobom uwielbiającym makaron. Każdy makaroniarz na pewno zaspokoi swoje podniebienie, jednocześnie dbając o dobro swojego portfela. Gorąco polecam! :)

2 komentarze:

  1. A byłam, byłam. Całkiem smacznie i niedrogo. Miejsce idealne chociażby na szybki obiad na mieście bez zbędnych wydatków:)

    OdpowiedzUsuń