piątek, 30 sierpnia 2013

Cześć Śródmieście

Śródmieście jest jednym z najbardziej znanych lokali w Gdyni, m.in. dzięki temu, że często pojawia się w postach na blogu www.makelifeeasier.pl. Nie mam nic przeciwko takiej reklamie. Pod warunkiem, że lokal ma się czym pochwalić a przyznam że ma. :)

Lokal został hucznie otwarty na początku czerwca. Nie brałam osobiście udziału w tej imprezie, ale fotorelacja z otwarcia skutecznie zachęciła mnie do odwiedzenia tego miejsca. Wraz z moją przyjaciółką wybrałyśmy się na babskie ploty do Śródmieścia, które znajduje się w centrum Gdyni, mianowicie na ul. Mściwoja 9, w pobliżu Centrum Handlowego Kwiatkowski. 


Na zdjęciach wydawało się, że lokal jest większy niż w rzeczywistości. Wnętrze jest dosyć małe i ciemne. Połączenie surowego norweskiego stylu i oryginalnych dodatków daje ciekawy efekt. Uroku dodają detale .m.in. przyciemnione światło, kwiaty na stołach czy oryginalnie wykonane krzesła. 


Wiadomo, że do plotek pasuje alkohol. W lokalu dostępne są różne nalewki oraz piwo. Z racji ciepłego dnia wybrałam piwo, a jak wiadomo do piwa najlepiej pasuje jakieś dobre jedzonko. Dlatego zdecydowałam się na klasycznego burgera, który był poezją dla mojego podniebienia. Przyrządzony tak perfekcyjnie, ze nie jestem w stanie opisać go słowami. Musicie sami spróbować żeby wiedzieć o czym mówię. 



Na jednej ze stron internetowych przeczytałam, iż właściciele otworzyli własną restaurację, bo nie znaleźli miejsca dla siebie, w którym mogliby przesiadywać z przyjaciółmi. Zdecydowanie udało im się osiągnąć zamierzony zamierzony efekt. Jeżeli jeszcze nie odwiedziliście tego miejsca, to nie traćcie czasu! Ja zawitam do Śródmieścia jeszcze wiele razy. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz