sobota, 8 marca 2014

Akrim, a gdzie to jest?

W drodze na miasto dostaje telefon


D: Hej Aneta, gdzie jesteś?
A: W drodze będę za chwil parę, a gdzie Wy siedzicie?
D: W Akrimie.
A: Yyy, co to? gdzie to?
D: Bar przy marinie, B. po ciebie wyjdzie.

Podążyłam więc w stronę Gdyńskiej Mariny, gdzie czekał na mnie B. Z wielkim przerażeniem w oczach powiedziałam, gdzie Wy kurde siedzicie? Co Wy kombinujecie? Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, tylko zostałam zaprowadzona do niewielkiego pawilonu, znajdującego się między jachtami. Gdy tylko przekroczyłam próg tego miejsca to przysłowiowa kopara spadła mi dosłownie do kostek. Bo zorientowałam się, że w tym właśnie barze były kręcone sceny do polskiego serialu "Krew z krwi". Oglądając ten serial zastanawiałam się czy bar istnieje na prawdę, czy został zbudowany na potrzeby serialu. A tu niespodzianka - bar istnieje na prawdę. :)



W serialu bar jest własnością ojca (Jerzy Gralek) Carmen (Agata Kulesza). Krew z Krwi to serial sensacyjny, przedstawiający walkę kobiety o prawdę. Cała akcja rozgrywa się w Gdyni. Z czego jestem bardzo dumna. Zachęcam Was bardzo do obejrzenia pierwszej serii tego serialu (link). 




To co w Akrim'ie podoba mi się najbardziej, to przymocowane do ścian plandeki z foto tapetami gdyńskiego klifu czy jachtami. Warte pochwały jest również asortyment alkoholowy. Ponieważ oprócz szerokiej gamy produktów, korzystne są również ich ceny (odpowiadają wręcz cenom w sklepie). O jedzeniu to wspomnę tylko, że naszej ekipie nie przypadło do gustu. Oczywiście oprócz frytek, które były smaczne. :)



Żródło: http://www.akrim.pl/
Jak na luty w samym lokalu było dosyć ciepło. Jednak na powrót do tego miejsca zdecyduje się dopiero w okresie wakacyjnym. Kiedy to z wielką przyjemnością usiądę w przylegającym  do baru ogródku, będę sączyć schłodzone piwo oraz słuchać głosu mojego miasta z morza i marzeń. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz